Regulamin obowiązujący od dnia 1.03.2018 roku.
Warunkiem skorzystania z usług i prawidłowego użycia systemu sprzedażowego www.restauracjadifferent.pl jest zapoznanie się i przestrzeganie poniżej przedstawionego REGULAMINU.
Regulamin korzystania z serwisu sprzedażowego www.restauracjadifferent.pl i usług świadczonych przez Fundację Pomocy Rodzinie „Człowiek w Potrzebie” z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 123a, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000239060.
RESTAURACJA DIFFERENT (w niniejszym regulaminie DIFFERENT) to restauracja w ciemności, gdzie będziecie Państwo obsługiwani przez niewidomych kelnerów. Naszą misją jest „otwieranie” oczu osób widzących na świat osób niewidomych ;)
§ 1. Postanowienia ogólne
- Regulamin niniejszy oparty jest na przepisach wynikających z:
- ustawy z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. 144/2002 poz. 1204 z póź. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz późniejszych nowelizacji tej ustawy,
- ustawy z dnia 29 sierpnia 2000r. (Dz. U. 133/1997 poz. 833 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych
- ustawy z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. 22/2000 poz. 271 z póź. zm.) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny –w zakresie dotyczącym zawierania umów na odległość;
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. 16/1964 poz. 93 z późniejszymi zmianami) Kodeks Cywilny
- Fundacja Pomocy Rodzinie „Człowiek w Potrzebie” zakłada, że każdy KLIENT, podaje wszelkie informacje prawidłowo i w zgodzie ze stanem faktycznym; w związku z tym odpowiedzialność za skutki nieprawidłowości wynikających z niewłaściwego, niekompletnego lub niezgodnego z prawdą wypełnienia formularzy systemu (podania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówionego WYDARZENIA) ponosi tylko i wyłącznie KLIENT.
§ 2. Definicje pojęć użytych w niniejszym regulaminie
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- DIFFERENT – działalność gospodarcza (restauracja w ciemności obsługiwana przez niewidomych kelnerów) prowadzona przez Fundację Pomocy Rodzinie „Człowiek w Potrzebie” z siedzibą w Warszawie 02-017, przy Al. Jerozolimskie 123a, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. ST. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000239060, NIP 521-336-14-63, Regon 140217610. Zyski z działalności gospodarczej DIFFERENT są przeznaczane na cele statutowe Fundacji.
- KLIENT - osoba dokonująca zakupu, zamówienia lub uczestnicząca w wydarzeniu Restauracji DIFFERENT na terenie Polski.
- VOUCHER – dokument w wersji elektronicznej lub drukowanej, potwierdzający zawarcie umowy i uprawniający jego okaziciela (KLIENTA) do skorzystania z USŁUGI opisanej na tym dokumencie w terminie wskazanym przez DATĘ WAŻNOŚCI VOUCHERA.
- DATA WAŻNOŚCI VOUCHERA - jest to termin, w którym KLIENT może zrealizować swoje zamówienie.
- REZERWACJA – zgłoszenie przez KLIENTA chęci realizacji VOUCHERA poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego DIFFERENT na stronie www.restauracjadifferent.pl bezpośrednio lub za pośrednictwem pracowników restauracji DIFFERENT.
- TERMIN REZERWACJI – jest to dzień, który został wskazany w trakcie REZERWACJI jako dzień realizacji VOUCHERA.TERMIN REZERWACJI nie może być wskazany później niż do godziny 17 dnia poprzedzającego dzień kolacji lub przed planowaną godziną realizacji WYDARZENIA w dniu wskazanym jako DATA WAŻNOŚCI VOUCHERA.
- REALIZACJA VOUCHERA – wykonanie zamówionej przez KLIENTA usługi. REALIZACJA VOUCHERA możliwa jest wyłącznie w dniu opisanym jako TERMIN REZERWACJI VOUCHERA, gdy VOUCHER jest opłacony.
- WYDARZENIE – usługa, którą Fundacja świadczy na rzecz KLIENTA.
- SYSTEM ZAWIERANIA UMOWY – zwany dalej SYSTEMEM, jest to jeden z elementów komputerowego serwisu www.restauracjadifferent.pl, który umożliwia obsługę procesu zawarcia umowy przy wykorzystaniu algorytmu –procedur postępowania zawartych w niniejszym Regulaminie.
- NUMER vouchera – jest to ciąg cyfr, który identyfikuje konkretny VOUCHER i jest niezbędny do jego realizacji .
- OPIS WYDARZENIA – jest to określenie czego może się spodziewać KLIENT po danym WYDARZENIU. Z tym, że DIFFERENT zastrzega, że jest to opis określający charakter przeżycia, a faktyczna jego realizacja może odbiegać od określeń z serwisu www.restauracjadifferent.pl, w zakresie takich szczegółów jak dokładny czas trwania, wygląd pomieszczeń, rodzaj użytego sprzętu itp. W szczególności zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej mają charakter przykładowy i nie muszą dokładnie odpowiadać faktycznej realizacji. DIFFERENT dokłada jednak wszelkich starań, aby OPIS WYDARZENIA był jak najbliższy faktycznemu przebiegowi REALIZACJIWYDARZENIA.
- DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura DIFFERENT tj. od 10.00 do 18.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- PUNKT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ – miejsca (firmy i sklepy) współpracujące z DIFFERENT, mające możliwość sprzedaży ZAPROSZEŃ.
§ 3. Zawarcie umowy i warunki płatności
- Fundacja działając w imieniu własnym i na własny rachunek zamawia u WYKONAWCY na rzecz KLIENTA realizację WYDARZENIA zgodnego z opisem w ofercie publikowanej na stronie internetowej serwisu www.restauracjadifferent.pl.
- Zamówienie WYDARZENIA następuje poprzez zastosowanie się do procedur przewidzianych przez SYSTEM tj.:
- Wybranie terminu kolacji na konkretne WYDARZENIE, którego zamówieniem jest zainteresowany KLIENT, co następuje poprzez kliknięcie przycisku „Kup Teraz!”,
- Wybranie rodzaju spośród dostępnych aktualnie na wybrane WYDARZENIE
- Zaakceptowanie ilości wybranych ZAPROSZEŃ i podanie swoich niezbędnych danych,
- zaakceptowanie wyboru i potwierdzenie wprowadzonych danych poprzez kliknięcie przycisku “Kup Teraz!”
- wybranie sposobu dokonania przedpłaty za,
- zaakceptowanie swojego wyboru poprzez kliknięcie przycisku “Kupuję”
- po zakończeniu KLIENT otrzymuje poprzez e-mail potwierdzenie dokonanego zamówienia.
- Możliwe jest również złożenie zamówienia telefonicznego . W takiej sytuacji niniejszy regulamin również jest wiążący, o czym KLIENT każdorazowo jest informowany w mailu potwierdzającym dokonanie zamówienia.
- Wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu dotyczące płatności i zawarcia umowy mają odpowiednie zastosowanie w przypadku, kiedy KLIENT dokonuje zakupu w recepcji DIFFERENT, po czym wymagane jest dokonanie REZERWACJI.
- Zawarcie umowy następuje z momentem, w którym użytkownik klika przycisk „kupuję”. Jest to równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków niniejszego Regulaminu. Od tego momentu przyjmuje się, iż KLIENT zawarł umowę z Fundacją.
- W przypadku, kiedy KLIENT dokonuje zamówienia VOUCHERA przez telefon lub w recepcji DIFFERENT, za moment zawarcia umowy uważa się moment wpłaty całości ceny i jest to również jednoznaczne z tym, że KLIENT zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego treść.
- W żadnym wypadku VOUCHERY nie podlegają wymianie na pieniądze, uprawniają jedynie do uczestnictwa w WYDARZENIU z zastrzeżeniem punktu V.1
- Dokonanie opłaty za VOUCHER może nastąpić w następujący sposób:
- poprzez dokonanie przelewu na odpowiedni rachunek bankowy Fundacji.
- gotówką –w przypadku osobistego odbioru VOUCHERA w recepcji DIFFERENT lub w przypadku wyboru przesyłki za pobraniem Pocztą Polską lub kurierem. W przypadku wyboru płatności za pobraniem doliczany jest koszt dodatkowy(naliczany przez przewoźnika) w wysokości 20 zł (dwadzieścia złotych)
- z wykorzystaniem wszelkich sposobów płatności akceptowanych przez systemy płatności bezpośrednich (tj. PayU, PayPal, Transfer24), jako partnera DIFFERENT.
- Płatność uznaje się za dokonaną z chwilą jej wpływu na rachunek Fundacji w ING Banku o nr: 69116022020000000093182030, z chwilą zaksięgowania jej przez serwis PayU, lub inny serwis o podobnym charakterze, z chwilą uregulowania płatności za pobraniem kurierowi lub listonoszowi lub dokonania płatności w recepcji DIFFERENT.
- VOUCHER jest dostarczany do KLIENTA według jego wyboru w następujący sposób:
- drogą mailową na wskazany przez KLIENTA adres e-mail, w ciągu 24h po złożeniu zamówienia,
- za pośrednictwem Poczty Polskiej na podany w zamówieniu adres. Nadanie przesyłki zwykle następuje w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaconej przedpłaty na rachunku Fundacji, ale jest uzależnione od pracy poczty, za co Fundacja nie ponosi odpowiedzialności. Przesyłki pocztowe wysyłane są z biura DIFFERENT dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki rano.
- za pośrednictwem uznanej na rynku firmy kurierskiej, na podany w zamówieniu adres, zwykle następuje to do 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaconej przedpłaty na rachunku Fundacji ale jest uzależnione od pracy DIFFERENT.
- w odniesieniu do sprzedaży detalicznej –KLIENT odbiera VOUCHER we własnym zakresie i na własne ryzyko.
- W przypadkach określonych w pkt. 10 a), d), dostarczenie VOUCHERA odbywa się na koszt DIFFERENT, tj. KLIENT nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku określonym w pkt. 10 b), c) za dostarczenie VOUCHERA pobierane są od KLIENTA koszty wysyłki pocztowej lub kurierskiej.
- W przypadku jeżeli KLIENT nie odbierze wysłanego VOUCHERA na wskazanym w zamówieniu adresie, to ponowna wysyłka jest możliwa po uiszczeniu przez KLIENTA ponownie opłaty kurierskiej.
- W przypadku określonym w pkt. 10 b), c), d) VOUCHER zapakowany będzie w kopertę pocztową nieodpłatnie, chyba że KLIENT zamówi inne dostępne opakowanie –koszt takiego opakowania ponosi KLIENT. Za taki zakup KLIENT otrzyma również paragon fiskalny lub fakturę.
- W odniesieniu do pkt. 10 a) w ciągu 30 dni od zakupu KLIENT ma prawo zażądać przesłania drogą mailową dokumentu potwierdzającego zakup (skan paragonu, faktura VAT, nota księgowa).
- KLIENT może zrealizować otrzymany VOUCHER w dniu i o godzinie wskazanej przez TERMIN REZERWACJI VOUCHERA. W celu realizacji VOUCHERA zakupionego w recepcji DIFFERENT, KLIENT musi dokonać REZERWACJI przed upływem DATY WAŻNOŚCI VOUCHERA, celem dokładnego ustalenia takich szczegółów REALIZACJI VOUCHERA jak dane KLIENTA, alergie pokarmowe i wszelkie inne niezbędne elementy, mogące mieć wpływ na realizację WYDARZENIA. REZERWACJE po upływie TERMINU REZERWACJI, a przed upływem DATY WAŻNOŚCI VOUCHERA, będą dokonywane w miarę możliwości i dostępności miejsc, ale DIFFERENT nie gwarantuje w takim przypadku uczestnictwa w WYDARZENIU.
- W przypadku zakupu VOUCHERA bezpośrednio na stronie www.restauracjadifferent.pl, KLIENT może skorzystać z VOUCHERA w terminie do DATY WAŻNOŚCI VOUCHERA, po uprzednim dokonaniu REZERWACJI na dany dzień i godzinę.
- Niezrealizowanie VOUCHERA w DACIE WAŻNOŚCI VOUCHERA, oznacza odstąpienie od umowy oraz wygaśnięcie wszelkich praw z nią związanych, w szczególności powoduje brak możliwości REALIZACJI VOUCHERA przez KLIENTA i z tego tytułu nie przysługują KLIENTOWI żadne roszczenia, w szczególności roszczenie o zwrot zapłaty.
- W przypadku kiedy dojdzie do zagubienia lub zniszczenia VOUCHERA, a DATA WAŻNOŚCI VOUCHERA jeszcze nie minęła ani też nie został VOUCHER jeszcze zrealizowany, możliwe jest, na wniosek KLIENTA i za okazaniem dowodu zakupu, wystawienie duplikatu VOUCHERA.
- Nie jest możliwa zmiana DATY WAŻNOŚCI VOUCHERA. Wymiana VOUCHERA na inny, jest możliwa o ile koszt VOUCHERA na który chcemy wymienić nasz VOUCHER jest wyższy od tego zakupionego uprzednio.
- KLIENT ma obowiązek stosowania się do instrukcji, zaleceń, regulaminów, wskazówek i poleceń DIFFERENT. W odniesieniu do WYDARZEŃ (np. degustacja whisky), których realizacja może zależeć od określonego wieku KLIENTA, DIFFERENT ma prawo sprawdzić te okoliczności, a KLIENT ma obowiązek okazać stosowne dokumenty. Odmowa okazania w/w dokumentów stanowi dla DIFFERENT podstawę odmowy realizacji VOUCHERA.
- DIFFERENT może odmówić realizacji VOUCHERA, jeżeli KLIENT nie stosuje się do jego poleceń lub jeżeli znajduje się w stanie po użyciu alkoholu, środków odurzających lub z uwagi na stan zdrowia lub kondycję psychofizyczną KLIENTA.
- DIFFERENT może także zażądać podpisania przez KLIENTA dodatkowego oświadczenia, jeżeli jest to związane z ochroną zdrowia lub bezpieczeństwa podczas realizacji WYDARZENIA.
- KLIENT powinien stawić się na miejsce REALIZACJI VOUCHERA minimum 5 minut przed wskazaną DATĄ REALIZACJI VOUCHERA.
- Niestawienie się KLIENTA na miejsce REALIZACJI VOUCHERA i nie poinformowanie pracownika restauracji do godziny 17 dnia poprzedzającego dzień kolacji lub spóźnienie się dłużej niż 15 min, powoduje utratę uprawnień do realizacji VOUCHERA, niezależnie od przyczyn, a więc także w przypadku spóźnienia lub niestawienia się na miejscu realizacji z przyczyn losowych.
- W przypadku WYDARZEŃ, których realizacja nie była możliwa z przyczyn losowych, DIFFERENT zwraca KLIENTOWI koszty zakupu VOUCHERA, nie pokrywa natomiast kosztów jakie poniósł KLIENT w związku z realizacją VOUCHERA np. koszty transportu i zakwaterowania. DIFFERENT zastrzega sobie możliwość propozycji innego terminu REALIZACJI VOUCHERA.
- W przypadku osób niepełnoletnich chcących uczestniczyć w WYDARZENIU wymagana jest zgoda prawnych opiekunów małoletniego lub osoby niemającej pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych wyrażona w formie pisemnej zgody lub też obecność minimum jednego z opiekunów na miejscu, w którym jest realizowany VOUCHER. Brak dokumentu zgody lub nieobecność jednego z opiekunów są podstawą dla DIFFERENT do odmowy realizacji VOUCHERA OSOBY MAŁOLETNIEJ.
§ 4. Zasady bezpieczeństwa w DIFFERENT
- Pracownicy recepcji DIFFERENT zajmują się bieżącym informowaniem KLIENTA, przyjmują płatności, przydzielają Kelnera KLIENTOWI, a także przedstawiają podstawowe zasady bezpieczeństwa, których należy bezwzględnie przestrzegać(skrót zasada bezpieczeństwa znajduje się również na stoliku obok recepcji)
- Kelnerzy DIFFERENT –są osobami niewidomymi lub niedowidzącymi. Ze względów bezpieczeństwa należy bezwzględnie respektować zalecenia Kelnera.
- Każdy KLIENT, w każdej chwili, w wyniku lęków, złego samopoczucia, czy innych zdarzeń może opuścić restaurację DIFFERENT, uprzednio informując o chęci opuszczenia DIFFERENT Kelnera, który przeprowadza KLIENTA do części widnej (hol restauracji).
- W przypadku potrzeby opuszczenia przez KLIENTA WYDARZENIA (spowodowanej lękiem, bądź jakimikolwiek czynnikami), pieniądze za VOUCHER nie zostaną zwrócone ale istnieje możliwość skończenia posiłku w oświetlonym miejscu, po za salą konsumencką (hol restauracji).
- Na całość WYDARZENIA, KLIENT powinien sobie zarezerwować ok. 90 min.
- Pracownicy DIFFERENT mają prawo odmowy wstępu osobom nietrzeźwym, niepełnoletnim bez opieki osoby dorosłej lub w innych wypadkach, po konsultacji z Managerem DIFFERENT.
- Każda z osób, która zakupiła VOUCHER wyraża akceptację powyższego regulaminu, jednocześnie oświadczając, iż bierze udział w WYDARZENIU z własnej, nieprzymuszonej woli i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, które mają miejsce wewnątrz restauracji DIFFERENT.
- Pracownicy DIFFERENT, ani Zarząd Fundacji nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia losowe, zdrowotne, straty materialne itp. wynikające ze specyfiki projektu i niedostosowanie się do zasad wyznaczonych przez pracowników recepcji i Kelnerów. W przypadku niewłaściwego zachowania podczas WYDARZENIA, Kelnerzy lub pracownicy recepcji mają prawo do wyprowadzenia osób przeszkadzających pozostałym uczestnikom i zagrażającym bezpieczeństwu, bez możliwości zwrotu pieniędzy za zakupiony bilet.
- KLIENT zostawia okrycia wierzchnie, oraz obowiązkowo torby, okulary, telefony komórkowe, urządzenia które emitują światło, dźwięki, bądź nagrywają w zamykanych na klucz szafkach –niedostosowanie się do tej zasady jest równe z brakiem możliwości uczestnictwa w WYDARZENIU.
- Za zgubiony kluczyk do szafki odpowiada KLIENT, ponosząc opłatę 20 zł (pokrywającą dorobienie nowego klucza). KLIENT ma prawo poprosić pracowników recepcji o przechowanie klucza, jednak w takim przypadku pracownicy DIFFERENT nie odpowiadają za pozostawione w szafce rzeczy.
- Ze względu na komfort przebywania w restauracji DIFFERENT i bezpieczeństwo własności KLIENTA sugerujemy włożenie wygodnych butów i pozostawienie w domu lub w szafce zegarków (ryzyko zbicia szkła) oraz wiszących części biżuterii (ryzyko zaczepienia i zerwania).Nie bierzemy odpowiedzialności za wypadki spowodowane noszeniem nieodpowiedniego obuwia.
- Pracownicy DIFFERENT i Zarząd Fundacji nie odpowiadają za przedmioty pozostawione w szafkach.
- Uczestnictwo w WYDARZENIU nie jest polecane dla dzieci i młodzieży dysfunkcyjnej w średnim i znacznym stopniu. Robiąc rezerwację prosimy mieć na uwadze tę informację –nie ma to nic wspólnego z wykluczeniem kogokolwiek –chodzi o nie pogłębianie pewnych urazów, a nade wszystko o zachowanie bezpieczeństwa.
- W przypadku dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem, prosimy o rzeczową i rzetelną informację zarówno przy robieniu rezerwacji, jak i przede wszystkim przed zakupem biletów. Informujemy, iż mamy prawo odmówić wstępu takim osobom, a w przypadku nie poinformowania pracowników recepcji o ewentualnych dysfunkcjach mamy prawo wyprowadzenia z sali, jeśli Kelner otrzyma taką informację już podczas trwania WYDARZENIA. W takiej sytuacji nie zwracamy pieniędzy za zakupiony bilet.
- Dzieci –informujemy, iż uczestnictwo w WYDARZENIU zasadniczo przeznaczone jest dla dzieci od 8 roku życia ze względu na uzasadnione podejrzenie lęku dziecka, jak i braku odpowiedniej komunikacji w sytuacji szczególnej, jaką jest absolutna ciemność –a co za tym idzie –braku możliwości zapewnienia bezpieczeństwa.
- W szczególnych przypadkach dzieci młodsze niż założony wiek mogą wejść do restauracji DIFFERENT po rozmowie z Kelnerem (test komunikacji –próba nawiązania relacji)–decyzja Kelnera jest nieodwołalna. Jednocześnie informujemy, iż każdorazowo w takich przypadkach za bezpieczeństwo swoje i dzieci odpowiadają rodzice/opiekunowie.
- Osoby niepełnosprawne–na WYDARZENIE w DIFFERENT w całkowitej ciemności są niezbędne sprawne ręce i możliwość swobodnej komunikacji. W przypadku osób niepełnosprawnych (słuchowa, fizyczna lub intelektualna) prosimy o kontakt z recepcją DIFFERENT.
- Prosimy o przybycie na WYDARZENIE 15 min. przed planowana godziną, aby móc wysłuchać niezbędnych wskazówek i przygotować się do WYDARZENIA. W przypadku spóźnienia Obsługa ma prawo odmówić wstępu ze względu na komfort, jakość i bezpieczeństwo uczestników WYDARZENIA.
§ 5. Prawo Klienta do odstąpienia od umowy i rozpatrywanie reklamacji
- W ciągu 14 dni od otrzymania VOUCHERA, nie później niż 7 dni przed terminem realizacji VOUCHERA, KLIENT może odstąpić od umowy i zrezygnować z realizacji VOUCHERA bez podania przyczyn, zawiadamiając o tym Fundację pisemnie na jej adres lub na adres rezerwacje@restauracjadifferent.pl i pod warunkiem okazania dowodu zakupu wystawionego za dokonanie opłaty.
- Za oświadczenie woli skutkujące odstąpieniem przez KLIENTA od umowy przyjmuje się także niedokonanie jakiejkolwiek wpłaty na konto bankowe Fundacji w terminie 48 godzin od momentu dokonania zamówienia VOUCHERA lub dokonanie wpłaty w niższej niż podana wysokości, lub poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, o ile doszło ono do Fundacji przed upływem terminu określonego w pkt. VI.1.
- DIFFERENT zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 7 dni roboczych od dnia doręczenia, każdą pisemnie zgłoszoną reklamację kierując się ochroną słusznego interesu KLIENTA.
- Wszelkie zwroty opłaty dokonywane są wyłącznie przelewem na konto KLIENTA.
§ 6. Prawo Fundacji do odstąpienia od umowy
Fundacja zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej z KLIENTEM umowy w sytuacji, kiedy realizacja VOUCHERA okazałaby się niemożliwa lub łączyłaby się z rażąco wysokimi kosztami –wówczas KLIENTOWI zwracana jest cała uiszczona opłata, o ile nie zdecyduje się on na przedstawioną mu przez Fundację ofertę alternatywną.
§ 7. Ochrona danych osobowych i administrowanie danymi osobowymi
- Administratorem danych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 2000r. (Dz. U. 133/1997 poz. 833 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych jest Fundacja.
- Dane osobowe KLIENTA nie będą przekazywane innym osobom bez ich wiedzy i zgody. Dokonanie wpłaty na konto bankowe Fundacji stanowi jednoznaczną zgodę KLIENTA na przekazanie swoich danych osobowych Fundacji wyłącznie w celu realizacji VOUCHERA oraz w celach marketingowych DIFFERENT(informację o aktualnościach, konkursach i istotnych informacjach związanych z DIFFERENT i życiem osób niewidomych).
- Wykorzystanie przez Fundację zgromadzonych danych w celach innych niż określone w pkt. VII. 2. w szczególności w celach reklamowych i marketingowych, wymaga uzyskania na to uprzedniej zgody KLIENTA.
- KLIENTOWI zawsze przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Jednakże odpowiedzialność za skutki dokonanych zmian ponosi wyłącznie KLIENT.
- KLIENT może w każdym czasie zażądać usunięcia ze zbiorów Fundacji swoich danych osobowych, co fundacja obowiązana jest uczynić niezwłocznie.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Ewentualne reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytej realizacji VOUCHERA KLIENT zgłasza pisemnie do Fundacji na adres siedziby biura lub mailowo na adres biuro@restauracjadifferent.pl w terminie nie późniejszym niż 7 dni od chwili realizacji VOUCHERA lub od momentu, kiedy miało być zrealizowane. Pismo reklamacyjne powinno zawierać: dane KUPUJĄCEGO, NUMER REZERWACYJNY, opis sytuacji. DIFFERENT zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
- Fundacja niezwłocznie podejmuje działania w celu rozpatrzenia reklamacji, w sposób jak najbardziej korzystny dla KLIENTA.
- Fundacja ponosi odpowiedzialność wobec KLIENTA za własne działania i zaniechania. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy REALIZACJI WYDARZENIA, Fundacja podejmuje niezbędne działania, uzgadniając je z KLIENTEM.
- Fundacja nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeżeli w posiadanie VOUCHERA wejdzie i zrealizuje go osoba nieuprawniona. W takiej sytuacji VOUCHER traktuje się jako zrealizowany przez KLIENTA.
- Fundacja zaleca wszystkim KLIENTOM, którzy otrzymali VOUCHER uprawniający ich do realizacji WYDARZEŃ, które mogłyby okazać się niebezpieczne dla ich zdrowia lub życia, aby zawierali z wybranymi przez siebie Towarzystwami Ubezpieczeniowymi stosowne umowy ubezpieczenia.
- VOUCHERY i WYDARZENIA znajdujące się na stronie internetowej www.restauracjadifferent.pl, są możliwie dokładnie opisane, a ich charakterystyka odpowiada temu, czego może oczekiwać KLIENT. Niemniej jednak Fundacja zastrzega sobie możliwość pojawienia się drobnych różnic pomiędzy opisem WYDARZENIA, a jego faktyczną realizacją, w szczególności odnośnie takich cech jak: czas trwania, szczegóły techniczne, opis miejsca realizacji itp.
- W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sporów związanych z realizacją VOUCHERA Fundacja zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań do ich polubownego załatwienia, a jeśli okazałoby się to niemożliwe, to właściwym do ich rozpoznania będą właściwe sądy powszechne.
Fundacja pomocy rodzinie „Człowiek w potrzebie”
Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
KRS 0000239060, NIP 521-336-14-63, REGON 140217610